Je dacht dat Gigi Hadid alles al had? Faam, de ene grote modecampagne na de andere, pyjamafeestjes met Taylor Swift en Kendall Jenner, een bekend vriendje (Zayn Malik)… Toch ontbrak er nog één ding in haar leven: zichzelf de muze achter een parfum kunnen noemen. Maar laat de Amerikaanse designer Tommy Hilfiger daar nu net voor hebben gezorgd.
Hilfiger liet zich voor The Girl inspireren door de vrijgevochten en magnetische persoonlijkheid van het Amerikaanse topmodel. “The Girl staat voor trouw zijn aan jezelf en tegelijkertijd plezier hebben,” vertelt Hadid. “Voor mij is dat de waardering van elk moment, lachen met mezelf en me omringen met alles wat me gelukkig maakt.”
Hoe dat alles ruikt? Fris en helder, met een explosie van groene peer, viooltjesblad en groene vijgenbladeren als topnoten, een hart van fluwelen jasmijnblaadjes en zijdeachtig lelietje-van-dalen en een basis van cederhout en cashmeran.
De campagne werd gefilmd door fotograaf Mikael Jannsson in New York City en is helemaal in Tommy Hilfiger-marinestijl geshoot. “Het is leuk om in een campagne te verschijnen die verleidelijk, maar ook onbezorgd en speels is,” vertelt Hadid. “Ik sta te popelen om aan iedereen te tonen wat we gefilmd hebben – er komen nog heel wat verrassingen!”
Daarover kunnen we nog niet veel kwijt, behalve dan dat er knappe matrozen zijn.
Tommy Hilfiger himself vindt Gigi alvast de geknipte ambassadrice voor zijn merk. “Ik ken Gigi en haar familie al jaren. Het was geweldig om haar te zien uitgroeien tot één van de meest gevolgde fashion influencers ter wereld. Ze is oprecht de belichaming van de Tommy Girl van vandaag: ze is altijd opgewekt en optimistisch en haar stijl is effortless en cool en zit vol zelfvertrouwen.”
De beautygeheimen van Gigi ontdek je hier.
The Girl kost € 80 voor 100 ml en is vanaf 20 juli beschikbaar bij Galeria Inno, Planet Parfum en onafhankelijke parfumerieën.
Copyright beelden: Tommy Hilfiger.