De algemene tendens in de beautywereld? Less is more. “De make-up bij Dior is simpel, gesofisticeerd en clean.” Naar aanleiding van de lancering van de nieuwe mascara, de Diorshow Pump’N’Volume, mochten we plaatsnemen in de make-upstoel van Mathieu, expert ter zake. “Veel make-upartists, zeker in tijden van Instagram en HD-technieken, denken dat meer producten automatisch voor een betere look zorgen. Wij willen de natuurlijke schoonheid van de vrouw benadrukken.” En daar hoeft dus geen heel assortiment make-up bij te komen kijken.
Concealer, met lichte hand aangebracht onder de ogen, rond de neusvleugels en op eventuele imperfecties, en een goede mascara vormen de basis voor je dagelijkse look. De Pump’N’Volume zit in een flexibele tube waar je op pompt om de emulsie zacht en klontvrij te houden. Niet zomaar een gimmick, zo blijkt. Omdat de formule mechanisch in plaats van chemisch vloeibaar gehouden wordt, gaat de mascara op de wimpers écht minder klonteren. Creatief directeur Peter Philips en Bella Hadid demonstreren:
Voor het campagnebeeld werd gebruikgemaakt van het oogschaduwpalet 5 Couleurs in Electrify, één van de 10 nieuwe kleurharmonieën. Het frisse turkoois werd onder het oog aangebracht voor een hedendaagse twist op het klassieke lijntje eyeliner.
5 Couleurs in de kleur Electrify, € 62,59
Diorshow Pump’N’Volume, € 36,84
Bella Hadid mag zich sinds begin dit jaar gezicht van Dior Make-up noemen en vervoegt zich bij onder andere Natalie Portman en Jennifer Lawrence. Ter promotie van de Pump’N’Volume liet ze zich vergezellen door die andere Dior-ambassadrice, influencer Chiara Ferragni. Herkenbaar: voor een avondje uit tegen je vriendin zeggen dat je bijna klaar bent om te vertrekken terwijl je nog in bad zit. Iets minder herkenbaar: de prachtige jurken van Dior…