Me.Unlimited-campagne van Zalando maakt jou uniek

door Alice Barbieux & Nora Antonissen
marieclaire-zalando
©Pers

Mode kent geen grenzen. Dat is de boodschap die Zalando wil overbrengen met ‘Me.Unlimited’. De nieuwe campagne brengt vier opmerkelijke vrouwen samen.  

Zalando gooit het roer voor de nieuwe lente/zomercampagne volledig om. Er wordt even afscheid genomen van de gebruikelijke modellen om plaats te maken voor vier sterke vrouwen: Beth Ditto, Alexandra Wester, Hanne Gaby Odiele en Sonia Ben Ammar. Elk spelen ze een rol in de nieuwe campagne van de kleding-en-accessoires-in-een-paar-klikken-bij-je-thuis gigant. De bedoeling? Aantonen dat iedereen uniek is, op zijn of haar manier.

Verschillende persoonlijkheden

In een korte video stelt Zalando de vier talenten voor. Hierbij zie je de vrouwen telkens in een andere omgeving, typerend voor hun karakter en de manier waarop zij leven. Door middel van stukken die ze uit het aanbod van Zalando kiezen, wordt hun karakter onthuld en drukken ze hun unieke gevoel voor stijl uit. Ook wordt er voor ieder een individuele video gemaakt waarin persoonlijke verhalen hun schoonheid benadrukken.

Je ziet Beth Ditto, een actieve feminist en rockster, die haar charmante en boeiende persoonlijkheid onthult. Dan Alexandra Wester, wiens atletische strengheid contrasteert met haar enthousiaste karakter. Vervolgens zie je Sonia Ben Ammar, de jongste, die zich onderscheidt door haar fantasierijke geest. En ten slotte model Hanne Gaby Odiele die zich onderscheidt als een essentieel en openhartig figuur. Ook zet ze zich onder meer in voor interseksuele emancipatie.
Meer informatie over de ‘Me.Unlimited’ campagne, vind je op www.zalando.be.

Vond je dit interessant? Lees dan ook ‘Deddeh Howard recreëert modecampagnes en pleit zo voor meer diversiteit’

| | | |
Tags: Alexandra Wester, Beth Ditto, Hanne Gaby Odiele, Zalando.