Lous and the Yakuza te zien in nieuwe zonnebrillencampagne van Louis Vuitton
© LV/MCB

Lous and the Yakuza te zien in nieuwe zonnebrillencampagne van Louis Vuitton

Leestijd: 1 min

Marie-Pierra Kakoma, beter bekend als Lous and the Yakuza, scoorde onlangs nog een plaatsje in de ‘Forbes 30 under 30 Europe’-lijst van 2021 en nu schittert ze in de nieuwe campagne van Louis Vuitton. 

/

De Brusselse Marie-Pierra Kakoma beleefde een internationale doorbraak met haar eerste album Gore in oktober 2020. Zelfs Madonna’s kinderen dansten in een Instagrampost op haar muziek. En passant hield ze een vurig pleidooi voor samenhorigheid tijdens de Black Lives Matter-mars in Brussel. Haar engagement voor onderwerpen als ras en eenzaamheid wekten de interesse van Forbes, want ze veroverde een plek in hun befaamde 30 Under 30-lijst een maand geleden.

Lous and the Yakuza voor Louis Vuitton

Ook de modewereld bleef niet achter. Ze liep eerder al in een modeshow van Chloë mee en is ondertussen kind aan huis bij Nicolas Ghesquière, de creatief directeur bij Louis Vuitton. Lous was vorig jaar te zien in een campagne van het modehuis, liep mee in een van hun shows en zit steevast op de eerste rij als een fysieke show plaatsvindt. Nu staat ze opnieuw model voor een zonnebrillencampagne van het merk.

Lous an the Yakuza draagt op de beelden een vierkant ontwerp met scherpe, visueel sterke hoeken, en ook een klassieker model zonder al te veel franjes. Ze poseert voor een witte achtergrond en draagt een zwarte top met gouden knopen.

Naast onze Belgische trots, zijn ook de Amerikaanse actrice Chloë Grace Moretz en de Zuid-Koreaanse zangeres Somi te zien in de campagne van de nieuwe zonnebrillencollectie van Louis Vuitton. De brillen zijn te koop in de winkels en op de webshop van het modelabel.

Vond je dit interessant? Lees dan ook: Belgische zangeres Sylvie Kreusch te zien in campagne van Roger Vivier, Paris Fashion Week gaat terug fysiek door en De geschiedenis van de 501-jeansbroek van Levi’s.

Timon Van Mechelen De artikels van >

Als mode-expert weet hij trends en ontwikkelingen als geen ander te duiden. Is weg van Dries Van Noten en Prada en ziet zijn kleren als waardevolle investeringen. Haalt evenveel plezier uit de stockverkopen als jij uit je verjaardag, kerst en zomervakantie samen. Vindt verder weinig bevredigender dan te veel natuurwijn drinken en mensen kijken op een terras.