Deze lingeriemerken ondersteunen vrouwen met (een) borstprothese(s)
© Pers

Deze lingeriemerken ondersteunen vrouwen met (een) borstprothese(s)

Door Enya Torrez
Leestijd: 1 min

Wist je dat? Borstkanker treft gemiddeld 1 op 8 vrouwen, binnen alle generaties. Daarom lanceren deze merken een lingeriecollectie speciaal ontworpen voor vrouwen die een borstoperatie of reconstructie hebben ondergaan.

/

Yes! Een vreugdekreet voor Etam en voor jou

Yes! Is de naam van Etams nieuwe lingeriecollectie voor vrouwen met (een) borstprothese(s). Het is een vreugdekreet omdat de collectie voor positief en vreugdevol nieuws staat. Het merk hoopt op deze manier vele vrouwen te bevrijden en weer zelfverzekerd te voelen. Een wedergeboorte van zichzelf.

De gloednieuwe collectie bestaat uit een lingerie- en badpakkenlijn. Het doel is een comfortabele, betaalbare en pasklare collectie voor alle soorten protheses op de markt te brengen. Met de medewerking van 20 betrokken vrouwen en Etam deskundige is het na jarenlange knowhow en innovatiedrang eindelijk zo ver.

De beha’s zijn ontworpen zonder beugel en op basis van vier populaire vormen met geïntegreerde vakjes die plaats bieden aan alle soorten protheses. Elke beha is in lijn met Etams klassieke collecties, zodat iedereen een eindeloze keuze heeft aan bijpassende broekjes.

De collectie is verkrijgbaar op www.etam.be/yes-collectie. Afhankelijk van het model, verkrijgbaar van maat 36 tot maat 44 en van cup A tot E. Beha’s vanaf €29,99 tot €34,99 en badpakken vanaf €29,99 tot €45.

/

Adage, voor en door vrouwen

Adage is de nieuwe AW2020 collectie van het Franse lingeriehuis Maison Lejaby. De collectie bestaat uit een postoperatieve beha die optimale ondersteuning biedt tijdens een persoonlijk en kwetsbaar moment in vrouwen hun leven. Na een grondig onderzoek, testing en feedback met vrouwen die een borstoperatie en reconstructie hebben ondergaan, kwam deze postoperatieve operatie tot stand.

Wanneer een vrouw een borstoperatie en een reconstructie ondergaat is dit zo’n persoonlijke ervaring. De juiste beha kan de overgang na de operatie helpen en daarom heeft Maison Lejaby de postoperatieve beha gelanceerd. – International Marketing en Digital Manager, Charlotte Dufort

Het resultaat? Een katoenen beha met platte naden om letsels te voorkomen en een binnenzak om de prothese te plaatsen. Zodat iedere vrouw zich sexy kan voelen in haar beha werd er kant toegevoegd als kers op de taart. Ontdek de campagnebeelden hieronder zelf:

Een slip is verkrijgbaar vanaf €39 en een beha vanaf €79.

Lees meer Marie Claire op: Dit zijn de SS20 trends die jouw zomergarderobe nodig heeft, Schotland schrijft geschiedenis met gratis maandverband en tampons en Pitch de podcast: she’s cool, she’s joy, She’s All Fat.

Marie Claire Stagiaire De artikels van >

Tags: Borstkanker, Borstprothese, Etam, Maison Lejaby.