Na meer dan tien jaar zijn de bloemige Daisy Marc Jacobs geuren en de bijhorende vrolijke flacons echte iconen geworden. Vanaf mei wordt de reeks parfums aangevuld met een nieuw zusje, die de naam Daisy love kreeg. Het Daisy love parfum is een stralende gourmandgeur die ons doet wegdromen van de weerspiegeling van de zon op de oceaan. Voor de reclamecampagne trok het merk samen met de Britse modefotograaf Alasdair McLellann en Daisy-muse Kaia Gerber naar een zonovergoten strand in Californië.
Daisy love is een onmiskenbaar vrouwelijke geur, met een jeugdige maar verfijnde samenstelling. De topnoot van het parfum is gekristalliseerde gele bosbraam, die het parfum een rijkgeschakeerde zoete toets geeft. In het hart mengen de typische ‘Daisy’ bloembladeren zich met een basis van kasjmier-musk en drijfhout. Het resultaat? Een heerlijk stralende geur die ruikt naar de zomer. Het design van de flacon is een ode aan de larger than life spirit van het parfum. Het nieuwe, originele ontwerp complementeert de Daisy zusjes op een speelse, maar verfijnde wijze.
Daisy Love is verkrijgbaar vanaf mei 2018 in versies van 30, 50 en 100 ml. Adviesprijs voor 100 ml: 102 euro. De geur is ook verkrijgbaar als bodylotion en shower gel.
Benieuwd naar meer parfumnieuws? Lees dan ook ‘4711 Remix Cologne, wanneer de klassieker zichzelf heruitvindt‘.