De Belgische juwelier BAUNAT breidde onlangs haar collectie sterk uit ter ere van haar tiende verjaardag. Een groot deel van de juwelen is al online te koop, maar de campagne komt er pas in 2019 aan. Dit komt omdat het label nog op zoek is naar een nieuw gezicht die de hoofdrol krijgt in de wereldwijde campagne. En ook jij maakt kans om die rol te pakken te krijgen!
Ruwe diamant
De juwelier is er namelijk van overtuigd dat net zoals bij een diamant schoonheid in de kleine imperfecties zit. “Het hoeven niet altijd bekende gezichten te zijn, ook een minder bekende schoonheid is het ideale boegbeeld voor onze juwelen”, aldus de juwelier. Het merk maakt hiervoor gebruik van Instagram en wil frisse verschijningen ontdekken. “Instagram toont een verscheidenheid aan unieke gezichten. Het zijn vrouwen die hun perfect angles kennen en niet schuw zijn voor de camera. Ze durven ook out of the box denken.” Net dat motto is zo belangrijk voor BAUNAT.
Het label gaat op zoek naar vrouwen met een natuurlijke uitstraling die geen schrik hebben om voor de camera te staan. De komende drie maanden worden alle deelnemers gescreend en eventueel uitgenodigd in het BAUNAT hoofdkwartier in Antwerpen. Via de #weneedahand kan je ook proberen om de meeste likes te verzamelen. De kandidate met de meeste likes, wordt ook uitgenodigd voor een gesprek.
What’s in it for you?
Schitteren in de campagne van BAUNAT is een unieke kans en kan mogelijk tot een verdere modellencarrière leiden. Als gezicht van een merk dat in meer dan vijftig landen juwelen verkoopt, ga je niet onopgemerkt voorbij. Het is ook de unieke kans om van dichtbij kennis te maken met de prachtige diamantcollectie van het merk. Je krijgt uiteraard ook een eerlijke verloning voor je werk. De campagne zelfs zal zowel uit video als foto’s bestaan. De fotoshoot zal plaatsvinden in een professionele studio en je haar, make-up en nagels worden gedaan door ervaren stylistes. Kortom, het wordt een unieke ervaring om nooit te vergeten.