Adidas Originals brengt dit seizoen zijn iconische adicolor collectie opnieuw op de markt. De collectie, die gebaseerd is op de kleuren rood, blauw, geel en groen, domineerde in de jaren ’70 het modebeeld, zowel in de sport als op straat. Anno 2018 worden die kleuren aangevuld met kleuren die passen bij de huidige trends zoals bananengeel, pastelroze, appelblauwzeegroen en koraalrood.
De populairste silhouetten van de afgelopen decennia – waaronder T-shirts, hoodies, sweatshirts en Beckenbauer track pants – kregen een upgrade met nieuwe fits en innovatieve stoffen. Met de adicolor collectie wil adidas de nieuwe generatie aanspreken die kleur met zelfvertrouwen draagt.
Voor de campagnebeelden deed adidas beroep of modefotograaf Charlie Engman en creative director David Lane. Zij creëerden beelden waarop kleding, mensen en objecten dezelfde kleur hebben. Diversiteit wordt zo op een speelse manier gevierd.
Dit zijn enkele van onze favoriete items uit de adidas Originals adicolor collectie:
De adicolor collectie van 18 januari wereldwijd verkrijgbaar in de adidaswinkels en online via www.adidas.be.