Het is misschien nog vroeg, maar toch verspreidt het Oostenrijkse merk Swarovski nu al een mooie kerstboodschap aan de hand van een ludieke campagne. Swarovski wil namelijk dat alle vrouwen ter wereld het heft in eigen handen nemen en hun diversiteit omarmen. Het merk wil dat hun collecties voldoen aan ieders modewensen, wat je smaak ook is. Het doel van Swarovski (en tevens de naam van hun nieuwe campagne)? #Brillianceforall!
In de kerstcampagne schittert merkambassadeur en model Karlie KlossĀ als gastvrouw voor een feestje met tal van celebs.Ā Wie stond er allemaal op de gastenlijst? Een diverse lijst aan beroemde namen zoals Naomi Campbell, Chiara Ferragni, Ruby Rose, Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Boy George, Bryanboy, Daya, Anthony Mackie en Maggie Jiang.
“De feestdagen draaien rond het samenbrengen van mensen en dierbaren in het zonnetje te zetten, en dat is ook waar de campagne om draait. Het is een geweldige ervaring om te delen met zoveel getalenteerde mensen die me nauw aan het hart liggen”, aldus Karlie Kloss.
In de glamoureuze reclame wordt de wereld van Karlie Kloss omgetoverd tot een kristallen wonderland. Er zijn tal van populaire juwelen uit de collectie te zien, die voor elke gast het perfecte cadeau vormen. De chique Sparkling Dance serie, de Fit chokers en de Angelic lijn zijn enkele van de vele juwelen die het perfecte kerstcadeau voor elke vrouw kunnen vormen.
Ook diversiteit staat centraal in de nieuwe campagne van Swarovski, een boodschap die supermodelĀ Jourdan Dunn met plezier ondersteunt: “Als Afro-Amerikaanse vrouw vind ik het belangrijk om diversiteit te ondersteunen. Dit laat zien dat leeftijd, geslacht en afkomst niet uitmaakt. De feestdagen vieren we met elkaar!”.