Lady Gaga is het gezicht van de nieuwe “Legendary Style” campagne van het New Yorkse juwelenmerk Tiffany & Co. De campagnevideo werd voor het eerst vertoond tijdens de halftime van de 51ste Super Bowl, een primeur voor het merk.
De Legendary Style van Lady Gaga

Juwelen voor de moderne vrouw
De nieuwe Tiffany City HardWear collectie, die voorgesteld wordt in de campagne, weerspiegelt de kracht van de moderne vrouw en is doordrongen met de New Yorkse vibe. De collectie, die geïnspireerd werd op een uniseks armband van het merk uit 1971, bestaat uit gouden en zilveren oorbellen, ringen, halskettingen en hangers.
De campagne werd gerealiseerd door het Tiffany & Co team in samenwerking met de creative director van de Amerikaanse Vogue Grace Coddington en de fotograaf David Sims. De campagnevideo werd voor het eerst vertoond tijdens de Super Bowl op 5 februari en zal in de loop van het voorjaar verder verspreid worden. De Tiffany City HardWear collectie is beschikbaar vanaf 2 mei op www.tiffany.com en vanaf 28 april in de winkels wereldwijd, met exclusieve pre-orders mogelijk vanaf 5 februari.