Lady Gaga is het nieuwe gezicht van Tiffany & Co

Tiffany & Co
©Tiffany & Co/David Sims

Lady Gaga is het gezicht van de nieuwe “Legendary Style” campagne van het New Yorkse juwelenmerk Tiffany & Co. De campagnevideo werd voor het eerst vertoond tijdens de halftime van de 51ste Super Bowl, een primeur voor het merk. 

De Legendary Style van Lady Gaga

Tiffany & CoDe gezichten van de Legendary Style campagnes zijn steeds prachtige, zelfzekere vrouwen die gekozen werden voor hun intelligentie en hun authenticiteit. Of ze nu actrices, modellen of muzikanten zijn, ze zijn altijd origineel en maken hun eigen regels. Zangeres, stijlicoon en rasechte New Yorker Lady Gaga voldoet precies aan die beschrijving. In de campagnevideo vertelt ze openhartig over haar liefde voor het merk en over haar creatieve zoektocht naar zelfexpressie en empowerment: “Ik ben een rebel, maar mijn transformatie in de artiest die ik vandaag ben was niet enkel uit rebellie. Het was meer een gevoel van kracht.”

Juwelen voor de moderne vrouw

De nieuwe Tiffany City HardWear collectie, die voorgesteld wordt in de campagne, weerspiegelt de kracht van de moderne vrouw en is doordrongen met de New Yorkse vibe. De collectie, die geïnspireerd werd op een uniseks armband van het merk uit 1971, bestaat uit gouden en zilveren oorbellen, ringen, halskettingen en hangers.

De campagne werd gerealiseerd door het Tiffany & Co team in samenwerking met de creative director van de Amerikaanse Vogue Grace Coddington en de fotograaf David Sims. De campagnevideo werd voor het eerst vertoond tijdens de Super Bowl op 5 februari en zal in de loop van het voorjaar verder verspreid worden. De Tiffany City HardWear collectie is beschikbaar vanaf 2 mei op www.tiffany.com en vanaf 28 april in de winkels wereldwijd, met exclusieve pre-orders mogelijk vanaf 5 februari.

| | | |
Tags: Lady Gaga, SS17, Super Bowl, Tiffany & Co.