Karlie’s got a new job
©

Karlie’s got a new job

Leestijd: 1 min

Mode- en lifestyle-inspiratie met een eigen YouTube-kanaal (Klossy), de Kode With Karlie-beurs én Karlie’s Kookies: de nieuwe Swarovski-ambassadrice heeft – zoals een Swarovski-kristal – meerdere facetten. Bekijk hier alvast in avant-première de televisiecampagne van Swarovski voor het najaar met als leading lady uiteraard Karlie Kloss.

“Het is een eer om deel uit te maken van de Swarovski familie wier schitterende, unieke ontwerpen vrouwen al heel lang mooier en eleganter maken,” reageert Karlie Kloss zelf. Karlie en Swarovski zetten intussen ook een filmpje online waarin de kersverse ambassadrice leert hoe ze de naam van het merk moet uitspreken – een van de meest gestelde vragen op het web.

Swarovski_KarlieKloss_BTS_03

Creative Director Nathalie Colin vertelt: “We zijn zo blij dat Karlie onze nieuwe merkambassadeur is. Naast haar bijzondere schoonheid staat ze voor moderniteit, frisheid, zelfvertrouwen, elegantie en spontaniteit. En dat is ook de boodschap van onze collecties. Karlie is iemand waar jonge vrouwen naar opkijken. Haar gebruik van sociale media maakt haar toegankelijk voor een breed publiek. Als merk heeft toegankelijkheid altijd onlosmakelijk deel uitgemaakt van ons DNA en we grijpen elke kans om de band met onze klanten te verstevigen. Karlie heeft een affiniteit met de digitale wereld en we kunnen niet wachten om haar creativiteit in te zetten om inspirerende verhalen over onze sieraden te delen en de emotionele momenten van het leven vast te leggen. Het hele team is gek op haar!”

Katrien Huysentruyt De artikels van >

Tags: AW16-17, Campaign, Fall/winter 2016, Karlie, Karlie’s Kookies, Kloss, Klossy, Nathalie Colin, Swarovski, Video.